Wskaźniki i stawki

minimalne wynagrodzenie

2007 rok936,00 bruttoPodstawa prawna: Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz.1227
2008 rok1 126,00 bruttoPodstawa prawna: Dz.U. z 2007 r. Nr 171 poz. 1290
2009 rok1 276,00 bruttoPodstawa prawna: M.P. z 2008 r. Nr 55 poz. 499
2010 rok1 317,00 bruttoPodstawa prawna: M.P. z 2009 r. Nr 48 poz. 709
2011 rok1 386,00 bruttoPodstawa prawna: Dz.U. z 2010 nr 194, poz. 1288
2012 rok1 500,00 bruttoPodstawa prawna: Dz.U. z 2011 nr 192, poz. 1141
2013 rok1 600,00 bruttoPodstawa prawna: Dz.U. z 2012 nr 176, poz. 1026
2014 rok1 680,00 bruttoPodstawa prawna: Dz.U. z 2013 poz. 1074
2015 rok1 750,00 bruttoPodstawa prawna: Dz.U. z 2014 poz. 1220

 więcej aktualnych wskaźników

Pamiętaj, pozostał(o):

27 dni do opłacenia ZUS za miesiąc czerwiec dla firm nie zatrudniających pracowników.

2 dni do opłacenia ZUS za miesiąc maj dla firm zatrudniających pracowników.

7 dni do opłacenia podatku dochodowego od osób fizycznych za miesiąc maj.

12 dni do opłacenia podatku VAT za miesiąc maj.




13 czerwiec 2021
cennik usług | zapytanie ofertowe

Zakres naszych usług

Kompleksowa obsługa rachunkowa, podatkowa oraz płacowo-kadrowa podmiotów gospodarczych zobowiązanych do prowadzenia pełnej księgowości oraz rozliczających się za pomocą książki przychodów i rozchodów.

Wszystkim naszym Klientom oferujemy:
  • reprezentowanie i załatwianie wszelkich formalności w urzędach skarbowych i ZUS związanych z rejestracją a także bieżącym funkcjonowaniem firmy
  • reprezentowanie oraz pomoc merytoryczną w trakcie kontroli
  • doradztwo księgowe w zakresie bieżącej działalności firmy
  • informowanie o zmianach przepisów mających wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa
  • pomoc przy wypełnianiu wniosków kredytowych
  • wskazywanie optymalnych dla Klienta rozwiązań podatkowych w oparciu o istniejące regulacje prawne
 

Książka Przychodów i Rozchodów

Klientom prowadzącym uproszczoną księgowość oferujemy:
  • dokonywanie zapisów w książce przychodów i rozchodów oraz prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług (VAT)
  • przygotowanie i złożenie we właściwym urzędzie skarbowym miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych
  • sporządzanie i przekazywanie do ZUS miesięcznych i rocznych deklaracji składek osób prowadzących działalność gospodarczą (wspólników spółki cywilnej, jawnej itp.)
  • sporządzanie w imieniu klienta faktur wewnętrznych, dowodów wewnętrznych oraz not korygujących do wadliwie sporządzonych faktur VAT
  • sporządzanie sprawozdań dla GUS
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia, majątku trwałego oraz sporządzanie planów amortyzacyjnych
 

Księgi Handlowe

Klientom prowadzącym pełną księgowość oferujemy:
  • przygotowanie lub aktualizację planu kont oraz polityki rachunkowości
  • dekretację dokumentów oraz wprowadzanie ich do ewidencji księgowej
  • sporządzanie rejestrów dla potrzeb podatku VAT
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia, majątku trwałego oraz sporządzanie planów amortyzacyjnych
  • sporządzanie w imieniu klienta faktur wewnętrznych, poleceń księgowania oraz not korygujących do wadliwie sporządzonych faktur VAT
  • przygotowanie i złożenie we właściwym urzędzie skarbowym miesięcznych kwartalnych i rocznych deklaracji podatkowych
  • sporządzanie i przekazywanie do ZUS miesięcznych i rocznych deklaracji składek ZUS
  • sporządzanie deklaracji i informacji GUS (F-01, DG-1, KZ itp.)
  • sporządzanie deklaracji PCC w zakresie podatku od czynności cywilno prawnych
  • sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości (DPN) i środków transportowych (DT-1)
  • przygotowanie specyfikacji pozycji rozrachunków nierozliczonych z dostawcami i odbiorcami
  • przygotowanie sprawozdania finansowego (bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian w kapitale własnym, sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych, informacja dodatkowa)
  • przygotowanie analiz finansowych oraz różnego rodzaju raportów według preferencji Klienta
 

Kadry i Płace

W ramach obsługi kadrowo-płacowej oferujemy:
  • przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracownika
  • sporządzenie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa
  • prowadzenie akt osobowych pracowników
  • sporządzenie i przekazywanie do ZUS zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych pracowników i członków ich rodzin
  • przygotowanie regulaminów pracy i wynagradzania
  • sporządzanie list płac dla zatrudnionych pracowników
  • prowadzenie kart wynagrodzeń, kart urlopowych, ewidencji czasu pracy, naliczanie wymiaru urlopu pracowników itp
  • naliczanie składek i sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS
  • rozliczanie podatku dochodowego od wynagrodzeń, sporządzanie i przekazywanie do US deklaracji PIT
  • rozliczanie zwolnień lekarskich
  • sporządzanie i rozliczanie umów zleceń i o dzieło
  • sporządzanie i przekazywanie do US rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników oraz osób zatrudnionych na umowy zlecenie i o dzieło
  • sporządzanie deklaracji i rozliczania dofinansowań PFRON
  • przygotowanie dokumentacji emerytalno-rentowej ZUS (Rp-7)
  • doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów pracowniczych
 

Nadzór księgowy

Klientom prowadzącym własny dział księgowy, którzy nie zdecydują się na pełny outsourcing księgowości proponujemy usługę nadzoru księgowego polegającą na:
  • wyrywkowej weryfikacji ksiąg rachunkowych
  • wyrywkowej weryfikacji bieżących i rocznych deklaracji podatkowych oraz wymaganych sprawozdań finansowych
  • konsultacji podczas kontroli skarbowych, podatkowych i ZUS
  • udzielaniu ustnych informacji dotyczących rachunkowości oraz przepisów podatkowych
  • nadzorowaniu nad przygotowaniem rocznych sprawozdań finansowych
 

Uruchomienie działalności

Podczas rejestracji firmy oferujemy Klientom swoje usługi przy sporządzaniu:
  • wniosku o wpis do ewidencji działalności gospodarczej (wpis do KRS)
  • wniosku o nadanie numeru statystycznego REGON
  • dokumentów rejestracyjnych w urzędzie skarbowym, wniosek o nadanie NIP, zgłoszenie VAT
  • deklaracji PCC - przy zawarciu umów (spółki cywilnej, jawnej, najmu, pożyczki, kupna-sprzedaży, darowizny itp.)
  • zgłoszenia do Państwowej Inspekcji Pracy
  • zgłoszenia do Państwowej Inspekcji Handlowej
  • zgłoszenia firmy i ubezpieczonych do ZUS
BIURO KSIĘGOWO-FINANSOWE OPTIMUM Sp. Jawna
35-328 Rzeszów, ul. Geodetów 1
tel. 017 858 66 85
fax. 017 864 24 72
e-mail: biuro@bkfoptimum.pl

strona główna     o nas     oferta     aktualności     linki     kontakt